L'aeròdrom d'Igualada-Òdena acull la setena Jornada d'Aviació Adaptada

Del 10 d’octubre al 11 d’octubre a les 19:00h de 2026

Els dies 10 i 11 d'octubre, l'aeròdrom d'Igualada-Òdena tornarà a convertir-se en punt de trobada entre el món de l'aviació i el de la discapacitat.

Impulsada per "Las Sillas Voladoras", aquesta jornada permetrà a 55 persones amb discapacitat viure l'experiència de volar, en planadors i avionetes ultralleugeres, acompanyades per pilots i voluntaris.

🆕 Novetat enguany: les persones amb discapacitat que no vinguin a través de cap entitat també es podran inscriure de manera independent.

L'objectiu és que les persones amb discapacitat puguin viure la sensació única de volar sense barreres, en una experiència que també pot tenir un important component terapèutic i que demostra que l'aviació és per a tothom.

L'Ajuntament d'Òdena dona suport a aquesta iniciativa, que reivindica l'accessibilitat universal i posa en valor l'esport, l'oci i les emocions compartides. 

Aeroclub Anoia Igualada-Òdena

Aeròdrom General Vives, zona nord - 08711 Òdena - Barcelona
Nom de contacte: President, Sr. Mario Arregui
Adreça electrònica: aeroclubanoia@gmail.com
Lloc web: www.aeroclubanoia.es/
Darrera actualització: 1.10.2026 | 11:13