L’Ajuntament d’Òdena fa balanç de les incidències gestionades durant el 2025
L’Ajuntament d’Òdena ha fet públic el balanç anual de les reclamacions i incidències registrades i resoltes al llarg del 2025.
Segons les dades recollides, s’han gestionat 1.744 incidències en total, de les quals 312 han estat tasques específiques, mentre que la resta corresponen a actuacions generals i tancades. D’aquestes 1.490 han estat respostes i solucionades.
Pel que fa a la tipologia, les categories més habituals han estat:
- Neteja viària (28,02% – 258 casos)
- Escombraries (11,80% – 109 casos)
- Arbrat (9,75% – 90 casos)
- Senyalització viària (6,89% – 64 casos)
- Enllumenat (6,69% – 63 casos)
Altres incidències han afectat àmbits com instal·lacions elèctriques, tancaments, fontaneria i climatització.
En relació amb els edificis municipals, els més atesos han estat:
- Institut Escola Castell d’Òdena (6,02% – 105 casos)
- Centre Cívic del Pla (1,66% – 29 casos)
- Ajuntament (1,43% – 25 casos)
La distribució mensual mostra pics destacats durant els mesos d’estiu, amb juliol (273 incidències) i agost (202 incidències) com els períodes amb més activitat, mentre que el mes de desembre ha registrat només 11 incidències.
Aquestes dades reflecteixen el compromís del consistori per donar resposta a les necessitats ciutadanes i mantenir la qualitat dels serveis municipals. L’Ajuntament continuarà treballant per reduir els temps de resolució i millorar l’eficiència en la gestió de les incidències.