L’Ajuntament d’Òdena resol 400 incidències comunicades a través de la Línia Verda el 2021

Dimecres, 1 de de juny de 2022 a les 00:00

Des que es va implantar al municipi fa 10 anys se n’han resolt més de 3.200, en total

L’Ajuntament d’Òdena ha resolt 399 incidències durant el 2021, que ha rebut a través de la Línea Verda, el servei en línia que permet que els veïns comuniquin incidències i consultes mediambientals. Òdena va ser un dels primers municipis en implantar aquest servei, i durant aquests 10 anys, des del 2013, s’han resolt un total de 3.251 incidències. Les més freqüents són les que fan referència a Escombraries (23%), seguides de les de Neteja viària (19%), Enllumenat (16%), Voreres i calçades (11%), Jardineria (7%), Entorn Rural i Camins (7%), Clavegueram (2%) i Aigua (2%).

Tenint en compte aquestes dades, l’Ajuntament d’Òdena se sent molt satisfet amb els resultats obtinguts del servei Línia Verda, agraeix la participació ciutadana que hi ha hagut fins ara, que demostra la implicació i l’interès dels veïns, i convida tota la ciutadania a seguir fent ús d’aquest servei per millorar el medi ambient del municipi i per resoldre els dubtes que puguin tenir en aquest àmbit.

Accés amb aplicació i web

El servei Línia Verda a Òdena està disponible a través d’aplicació mòbil, del web i del telèfon. Des del mòbil, s’hi pot accedir descarregant gratuïtament l’aplicació Línia Verda (els usuaris de sistema Android des de Google Play i els d’iOS des de l’APP Store) i seleccionant ‘Òdena’ com a municipi. Tot seguit cal prémer el botó ‘Nova Incidència’, triar-ne el tipus, adjuntar-ne una fotografia i escriure’n una observació. L’aplicació ja s’encarrega de registrar la ubicació des d’on s’envia la incidència. Un cop premut el botó d’’Enviar’ el personal de l’Ajuntament rep una notificació amb la comunicació. De la seva banda, el ciutadà rep notificacions quan canvia l’estat de la incidència. L’aplicació Línia Verda també permet plantejar consultes mediambientals seleccionant l'opció ‘Fes la teva consulta’. L’usuari hi rep una resposta d’un equip d'experts en la matèria en un termini màxim de 24 hores de forma completament gratuïta.

També es pot accedir al servei Línia Verda a través del web LiniaVerdaOdena.cat, que també permet comunicar incidències i plantejar consultes. A més, l’usuari hi trobarà material de consulta mediambiental, com una guia de bones pràctiques, consells i informació pròpia del municipi.

Darrera actualització: 01.06.2022 | 09:58