OMIC
L'Ajuntament d'Òdena i la Diputació de Barcelona organitzen períodicament visites de l'Oficina Mòbil d'Informació al Consumidor.
Servei que s'encarrega de donar informació, ajuda i orientació destinat a les persones com a consumidores i usuàries perquè puguin exercir els seus drets bàsics.
Línies de servei:
- Informació i orientació
- Tramitació de queixes i denúncies
- Campanyes d'informació i sensibilització
Us atendran tècnics de la Diputació de Barcelona gratuïtament i de manera personalitzada, en aquelles qüestions o dubtes relacionades amb l'àmbit del:
- Consum
- Comerç
- Drets dels Consumidors
- Compra lloguer habitatge
- Serveis Bancaris
- Vehicles
- Etiquetatge i garanties productes
- Serveis postvenda
- Assegurances
- Viatges
- etc.
Persones destinatàries:
Ciutadania en general
Cost del servei:
Gratuït