Mesures per garantir subministrament d'aigua

Seguim treballant amb normalitat?


AIGUA DE RIGAT ha implementat una sèrie de mesures preventives encaminades a protegir la segure­tat sanitària de tots els seus empleats, així com assegurar el funcionament normal de les xarxes de subministrament d'aigua que opera.La creació d'equips independents  de treball operatiu, el refon;de les mesures d'higiene, la implantació del teletreball i l'aprovisionament de
material necessari per assegurar la continuïtat del servei són algunes de les diverses iniciatives empreses per la companyia.

Estem fent talls de subministrament?


Durant aquest període hem aturat qualsevol tall de subministrament per manca de pagament AIGUA DE RIGAT mai talla l'aigua a ningú que no la pugui pagar.A més, temporalment,hem aturat els venciments dels informes de vulnerabi­litat i d'exclusió residencial per mantenir la protecció especial d'aquest col-lectiu.
Si et trobes sense aigua, consulta l'apartat d'obres i afectacions de la nostra web per comprovar si hi ha una avaria a la xarxa que et pugui estar afectant.

Què puc fer si sóc un treballador autònom o una PIME i estic patint la crisi del coronavirus?


Atendrem les vostres peticions congelant el pagament de les factures de subministrament d'aigua emeses durant la vigència de l'estat d'alarma i posteriorment, finançant-les en 6 mesos sense interessos.

Com impactarà la tarifa del cànon de l'Agència Catalana de l'Aigua reduïda en la meva factura?


Els consums d'aigua dels mesos d'abril i maig tindran una tarifa de cànon reduïda al 50%. Tant per a consums domèstics com per a industrials i assimilables. A més, els usuaris que tinguin tarifa social del cànon, durant el mateix període de consum d'abril a maig, tindran cànon 0 en tots els trams i sigui quin sigui el seu consum.
La bonificació va per data de consum i no per data de factura. Per tant, la ciutadania rebrà aquesta bonificació quan els hi facturem consums d'abril i de maig.

Farem lectures del comptador?


Mentre duri l'estat d'alerta no es duran a terme les lectures. Farem estimacions de consum basades en el mateix període de l'any anterior.

Atendrem les avaries?


Sí, els nostres equips tècnics segueixen al peu del canó per atendre les avaries que es puguin produir tanta  les xarxes de distribució com de sanejament. Seguim a la teva disposició per atendre incidències 24 hores al día. Aquests dies hi ha menys operadors/es atenent les trucades així que et demanem que tinguis una mica de paciència o bé ens contactis per altres canals.

A l'apartat Obres i afectacions de la web trobaràs informació sobre talls de subministrament a la xarxa i la previsió de restabliment del servei. Consulta'! abans de trucar al nostre telèfon d'incidències.

Com puc fer una gestió comercial?


Davant del tancament de les oficines comercials, hem reforçat els canals d'atenció no presencial. Pots contactar amb nosaltres per qualsevol d'aquests canals:

900100 365

900100 364

900 816101

 aiguaderigat@aiguaderigat.cat

www.aiguaderigat.cat/ca/canals-de-contacte

Whatsapp: 681 351 197 (De dilluns a divendres de 8:30 a 16:30h)

 

Darrera actualització: 6.04.2020 | 14:44