Cròniques del CE Òdena del cap de setmana del 20 i 21 de febrer
Cap de setmana amb sort diversa per als equips base del CE Òdena, mentre que els equips amateurs van obtenir una derrota contundent pel que fa a les noies, i un empat que va deixar amb mal regust de boca, en el cas dels nois. Cal destacar l´empat del Juvenil que els permet sortir del descens.
Prebenjamí A
CF Hostalets de Pierola 3–1 CE Òdena
Derrota del Prebenjamí A de l´Òdena davant de l´actual segon classificat de la categoria, en un partit en què els més petits de l´Òdena no van tenir la sort de cara.
CE Òdena: Martí Viñas, Martí Feixas, Roger Oliveras, Jan Vives, Jordi Toribio, Hugo Garrido (1) i Marc Sala (titulars); Raúl Domínguez, Marcel Lao, Guim Olalla i Ovidi Prat (suplents).
Prebenjamí B
CE Òdena 4–1 AE Piera
El Prebenjamí B va disputar un partit en què, durant la primera part, els jugadors odenencs van estar una mica despistats, però a la segona meitat van millorar, sortint endollats i treballant per aconseguir els tres punts.
CE Òdena: Martí Escolà, Xavi Cáceres, Álex Alonso (1), Gerard Escolà (1), Adrián Suárez (1), Xavi Luengo i Biel Copoví (titulars); Jonay Reches, Àlex Oliva, Marcos Dacosta (1), Iker Oliva i Selene García (suplents).
Benjamí A
CF Vilanova i la Geltrú 4–0 CE Òdena
Partit molt disputat contra el líder. El primer quart va començar amb un gol dels locals, en un error en la basculació dels odenencs. L´equip, però, va seguir treballant bé, tancant espais i aprofitant els errors del rival. El segon i tercer quart van ser en la mateixa dinàmica i treballant per a no encaixar més gols. Als últims minuts del tercer quart, a més, els odenencs van tenir dues ocasions clares de gol que no varen poder aprofitar, i ja en el darrer quart, les tres úniques arribades dels vilanovins es convertiren en els tres gols finals. Orgullosos del treball fet i d´haver plantat cara al millor equip de la lliga.
CE Òdena: Adrià Claramunt, Unai Sabuquillo, Jan Capdevila, Joel Ortiz, Tamirat Borrega, David Balcells i Aleix Ramon (titulars); Noé Mora, Guillem Lao i Miquel Cortés (suplents).
Benjamí B
Descansa
Benjamí C
CF Igualada 1–1 CE Òdena
Partit amb poca intensitat per part de l´Òdena, que va obtenir un empat després de tres jornades seguides obtenint bons resultats. S´ha de seguir en la línia de les jornades anteriors i oblidar aquesta, per tal d´afrontar el següent matx amb més ganes i ambició.
CE Òdena: Martí Borrega, Jan Torres, Biel Rentero, Nil Escolà, Pau Ribalta, Gerard Garcia i Ricard López (titulars); Raul Cáceres (1), Daniel Alemany, Quim Pelfort, Aitor Cea i Izan Fernández (suplents).
Aleví A
Masquefa CE 1–22 CE Òdena
Deixant de banda la diferència de nivell entre els dos conjunts, aquest va ser un partit en què es va jugar en equip, des del primer minut, movent la pilota amb rapidesa i creant ocasions molt ben finalitzades.
CE Òdena: Daniel Oliva, Oriol Vives (1), Pol Roca (2), Chadi Benachour (5), Nil Camañes (2), Gerard Leonés (1) i Adrià Mensa (titulars); Albert Ortiz, Gerard Guisado (4), Roger Olalla (5) i Pau Millàs (2) (suplents).
Aleví B
CE Òdena 2–15 Hristo Stoichkov
L´Aleví B va saber aguantar força bé els empats del rival durant els dos primers quarts, però el líder es va acabar imposant.
CE Òdena: Guillem Malet, Jan Morros, Cristian Garcia (1), Marc Mellado (1), Yago Cánovas, Jordi Casanovas, Òscar Rodríguez (titulars); Òscar Abril (suplents).
Aleví C
CE Òdena 0–8 AE Abrera
Dur resultat, amb un marcador que no reflecteix el que va ser el partit. Els odenencs van sortir al camp amb intensitat, bona actitud, ganes i sense res a envejar a un rival que anava cinquè classificat. Un parcial de 0 a 3 a la mitja part, deixava les portes obertes a un equip que ho estava lluitant, però que poc a poc, i amb el pas del minuts, va veure com en sis o set errors defensius arribaven cinc gols més. També cal destacar la falta d´encert de cara a porteria, que donava el 0 a 8 final. Seguiran treballant.
CE Òdena: Oriol Vidal, Aleix Gasulla, Adrià Rosich, Arnau Amat, Marc Gil, David Masip i Ot Vilaró (titulars); Izan Gázquez (suplents).
Aleví-Infantil Femení
CE Òdena 1–1 CF Joventut Bisbalenca
Després d´una aturada a la competició de dues setmanes, les noies de l´Òdena van tornar amb una marxa menys. Mal partit de les odenenques doncs, que van començar confiades davant d´un rival que es trobava sota seu a la classificació. L´equip va estar irreconeixible després del bon ritme que portaven.
CE Òdena: Alba Gras, Carla Trullàs, Valentina Rosendo (1), Isabel Giménez, Ruth Gras, Àngela Carol i Ana Jamila Belouadnine (titulars); Aina Solà (suplents).
Infantil A
CE Òdena 6–0 UE Sant Andreu
Partit en què l´equip va marcar al primer minut i van tenir el control en tot moment. A la mitja part, el resultat era de 4 a 0. A la segona part, els locals van seguir pressionant, però només van aconseguir dos gols més.
CE Òdena: Òscar Alabau, Albert Comaposada, Pau Yáñez, Joan Trullàs, Roc Vidal (2), Javier Jiménez, Oriol Balcells, Eric Morist, Aitor Nieves (3), Adrià Calderella i Jan Olalla (titulars); Germán Franco (1), Eudald Usan, Adrià Pérez i Iván Molero (suplents).
Infantil B
CF Quintinenc 5–1 CE Òdena
Tot i el resultat, l´equip va disposar de vàries ocasions de gol, complint amb els objectius proposats pel partit.
CE Òdena: Arnau Armengol, Ernest Pujadó, Cesc Alemany, Jan Prats, Pau Yáñez, Joel Bertomeu (1), Gerard Sevilla, Eduard Vilaseca, Mammdou Oury, Pau Caballé i Marc Hernando (titulars); Raúl Almendros, Rubén Guerrero i Arnau Peregrina (suplents).
Cadet
CE Òdena 0–0 AE Piera B
Després del gran partit de la setmana passada, aquesta jornada tocava assegurar els tres punts, però les nombroses baixes i la falta d´encert van desencadenar un empat que serveix de poc. Seguiran treballant.
CE Òdena: Jordi Segura, Gerard Claver, Jordi Cea, Ricard Claramunt, Carles Garcia, Arnau Marcé, Marc Felip, Carles Rica, Pau Colomer, Oriol Martínez i Eric Estapé (titulars); Jan Bòria, Xavier Sanz, Joan Trullàs i Marc Gual (suplents).
Juvenil
CF Blanca Subur 1–1 CE Òdena
Partit molt igualat, en què els odenencs van anar per davant al marcador, però a falta de quinze minuts, els locals van aconseguir empatar. Tot i això, l´equip surt del descens.
CE Òdena: Albert Vidal, Carles Pregonas, Roger Riba, Albert Biosca, Jordi Castellano (1), Guillem Aguilera, Toni Prieto, Albert Palacios, Rocco Vitale, Joel Burgés i Ivan Puey (titulars); Albert Borràs i Josep Miró (suplents).
Femení Amateur
CE Òdena 0–11 FC Sant Cugat
Partit per oblidar de l´equip femení del CE Òdena, davant d´un dels millors equips de la categoria. El joc entre línies de les rivals i la rapidesa de les seves extrems, que buscaven l´esquena a les defenses locals, van donar un coixí de cinc gols al Sant Cugat al final de la primera part. A la segona, l´Òdena va sortir millor col·locat, però la superioritat en el joc de les visitants va quedar palesa en el marcador. Les noies seguiran treballant, després de la millora aconseguida en les últimes jornades.
CE Òdena: Valor; Grau, Minaya, Toldrà, Sayavera; Espinosa, Pajares, Basols, Cortés; Labairu i Martos (titulars); Tardà, Redondo, Garcia (suplents).
Masculí Amateur
Unificación Bellvitge 1–1 CE Òdena
Partit intens en què els dos equips necessitaven els tres punts. El matx començava amb els locals intentant llençar pilotes a l´esquena dels defenses odenencs, per tal d´aprofitar la velocitat dels seus extrems; però, al minut 25 de la primera part, i després d´una passada entre línies per part de l´Òdena, Xavi Valls es quedava sol davant de porteria, patint una entrada per darrere del central barceloní i obligant a l´àrbitre a senyalar penal i expulsió del jugador. El mateix Valls, però, no va encertar el xut de la pena màxima, tot i que al cap de cinc minuts, ell mateix s´encarregava de reivindicar-se marcant el gol odenenc, amb un llançament des de fora l´àrea. La primera part, doncs, acabava amb avantatge dels visitants i buscant ampliar el marcador.
A la segona part, la Unificación Bellvitge es va bolcar a buscar l´empat, aprofitant jugades d´estratègia; així, en una d´aquestes jugades, a través d´un corner, els locals aconseguien empatar el partit, al minut 50 de joc. Malgrat tot, l´Òdena va tenir ocasions clares de gol, com un xut que va picar al pal. Finalment, empat amb la sensació que es podrien haver aconseguit els tres punts. L´equip seguirà lluitant.
CE Òdena: Camarero; Pajares, González, Berenguer, Castellano, Koma (Garcia 46´), Magdaleno (Hernández, 81´), Correa (Milan, 46´), Valls, Álvarez (Pelepco, 62´) i Cierco (Biosca, 74´).
Gols: 0-1 Valls (33´); 1-1 Palomares (50´).
Font: CEÒ