S´inicia una campanya de dinamització dels locals buits

Dijous, 14 de maig de 2015

La regidoria de promoció econòmica ha portat a terme un nou projecte de dinamització comercial, amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona, encaminat a la promoció d´ocupació de l´oferta de lloguer o venda dels locals buits o en desús ubicats a nucli antic d´Òdena. Aquest projecte està emmarcat dins el catàleg d´actuacions per al foment de l´ocupació de locals buits. Accions cofinançades al 50% per la Diputació de Barcelona.

La iniciativa vol cridar l´atenció sobre els locals que estan buits i fer-los atractius a possibles emprenedors que estiguin pensant en obrir un negoci. Per aquest motiu, sota el lema “Fem d´Òdena una gran botiga”, s´han col·locat rètols en aquells locals disponibles. A més, també s´han realitzat accions de neteja d´interiors i de persianes dels locals.

L´alcalde i regidor de promoció econòmica, Pep Solé, explica que l´objectiu de la campanya és doble. D´una banda la dinamització comercial i de l´altra, ajudar als seus propietaris a revitalitzar l´espai i augmentar les possibilitats que el local entri al mercat del lloguer o de compra.

La campanya s´ha centrat en els locals disponibles del Passeig de Sant Miquel i l´Avinguda Manresa, i pretén donar a conèixer les possibilitats dels locals en aquestes dues vies. El Passeig de Sant Miquel serà objecte les properes setmanes d´una nova urbanització, restant pendent la segona fase corresponent a l´Avinguda de Manresa que, des del passat 15 de gener, és ja una via urbana una vegada la Generalitat va cedir la propietat a l´Ajuntament.

Darrera actualització: 27.02.2019 | 16:01