Xerrada sobre les pensions

Dilluns, 5 de febrer de 2018

L'Ajuntament ha organitzat una xerrada informativa sobre les pensions pel pròxim dimarts 13 de febrer a les set de la tarda al Saló de Plens. La conferència anirà a càrrec de l'economista, membre d'Economistes Davant la Crisi, Emili Ferrer i porta com a títol “Pensions; és ideologia, no és economía”.

Davant les mobilitzacions d'un grup de persones indignades per la congelació de les pensions que contínuament es manifesten, la corporació va decidir cercar una persona que els pogués treure de dubtes i explica'ls la situació.

L'alcalde del municipi, Francisco Guisado, que va rebre als manifestants al seu despatx, explica que l'Ajuntament donarà suport a la lluita dels pensionistes en tot el que estigui a les seves mans i que espera que aquesta jornada sigui de gran d'utilitat.


 

Darrera actualització: 27.02.2019 | 16:13