Hemeroteca
Cartell de luxe amb els millors atletes de la comarca a la primera prova esportiva solidària Conca Amunt
20/06/2020Conca Amunt, la primera prova esportiva solidària que tindrà lloc a Òdena el pròxim dimarts 23 de juny, revetlla de Sant Joan, acollirà els i les millors atletes de la comarca i grans figures del running i del BTT d’arreu de Catalunya, a més dels amants i aficionats d’aquestes disciplines que tampoc volen perdre l’ocasió de fer esport i alhora col·laborar i contribuir amb la recuperació econòmica causada per la Covid19 al territori, ja que l’import íntegre de les inscripcions anirà destinat a aquesta causa, en concret a Creu Roja Anoia.
Cronoescalada solidària al Parc de la Font
23/06/2020Arribada de la Flama del Canigó i encesa de la Foguera
23/06/2020Davant la crisi sanitària de la COVID-19, la posterior revetlla al parc amb el sopar popular queda suspès per evitar aglomeracions de persones.
L'Ajuntament d'Òdena programa aquest final de juny i juliol els primers actes adaptats a la Covid-19
25/06/2020Òdena podrà gaudir aquest final de juny i juliol d'alguns actes adaptats seguint totes les mesures que permeten garantir el distanciament social i les condicions de seguretat davant la pandèmia de la Covid-19.
La primera prova esportiva solidària per la Covid-19, Conca Amunt, recapta prop de 1000€
25/06/2020Odena va acollir el passat 23 de juny, Conca Amunt, la primera prova esportiva solidària que ha comptat amb els i les millors atletes de la comarca i grans figures del running i del BTT d’arreu de Catalunya, a més dels amants i aficionats que tampoc s’han volgut perdre l’ocasió de fer esport, posar-se de nou un dorsal i alhora col·laborar i contribuir en la recuperació econòmica causada per la Covid-19 al territori, i és que l’import íntegre de les inscripcions és pel Banc d’Aliments de Creu Roja Anoia.
La Flama del Canigó encén la foguera a Òdena i l'Espelt
25/06/2020Un any més, la Flama del Canigó, va encendre la foguera d'Òdena i l'Espelt seguint així la tradició. La Flama que agermana els Països Catalans la nit de Sant Joan es va anar a buscar, per una cinquantena de voluntaris del municipi al peveter de la plaça de l'Ajuntament d'Igualada provinent del cim del Canigó.
Ebike Tour Catalunya
27/06/2020Obertura piscina municipal
27/06/2020Dia de l'alliberament de les persones LGTBI
28/06/2020A ÒDENA, LA DIVERSITAT ENS ENRIQUEIX
#amborgull2020 @lgbti_cat @ConsellAnoia
Dia per l'Alliberament LGBTI
28/06/2020Mercat del Pla d'Òdena
28/06/2020Els dimecres entrarà en funcionament el consultori del Pla d’Òdena
30/06/2020A partir d’aquest dimecres el consultori del Pla d’Òdena obrirà de nou portes per tornar progressivament l'activitat i donar atenció presencial programada als veïns i veïnes del municipi els dimecres matí.
Òdena organitza a partir del juliol el VII Cicle de concerts 'Música i patrimoni'
01/07/2020El Trio Vintage farà la primera actuació divendres 3 de juliol a l'església Verge de la Pau
Ple municipal ordinari
02/07/2020